Notering: Det gäller bara att prioritera rätt

Träningen har blivit bort prioriterade alldeles för mycket den senaste tiden. Men dygnet har bra 24 timmar. Dessa ska räcka till till att jobba, plugga och alla vardagssysslor plus att jag faktiskt vill försöka ha ett liv också. 
Känner dock att jag inte kan låta träningen lida. Vet hur bra jag mår av den. Måste se över mina rutiner och i alla fall försöka hinna med 2-3 pass i veckan.

Blev riktigt peppad av en för mig främmande Mr Winderglöd. Hans prat om träning och funbeat.se fick mig att inse att jag faktiskt har tid med träningen. Det gäller bara att prioritera. Dock kanske barföta löpning inte är min grej – inte än i alla fall 🙂

Jag har några mål och ingen kommer att uppfylla dom åt mig så det är lika bra att jag tar mig i kragen och lägger upp ett träningsschema. Är ju medlem på funbeat.se nu vilket verkar vara en kanonsite.

