Notering: Feel the sadness burning in my heart.

Ibland önskar jag att jag bara kunde fly, bort från alla måsten. Jag älskar hösten men nu är det segt, fruktansvärt segt. Kanske för att jag inte haft någon ordentlig semester på över två år. Det känns i kroppen. Den skriker ” Jag vill vila”

Börjar känna att det inte fungerar att hela tiden ha ett så högt tempo. 110 är inte alltid de optimala.

Har ingen motivation. Ingen ork. Vill bara sova. Känner igen känslan och är rädd för vad som komma skall.

Varför skapade Gud bara 24 timmar på ett dygn?
Samtidigt som jag vill ha bra betyg och hinna träffa mina vänner ska jag samtidigt vara okej tränad, ha en snygg kvinnlig kropp, underkläder som matchar och vara den coolaste snyggaste flickvännen ever.
Just ja, jobba heltid ska jag också hinna med.

24 timmar räcker verkligen inte!

Det finns saker som får mig att le.

Dina kramar, ditt leende. DU! Du får mig att orka, att inte tappa greppet och brista ut i gråt. Du gör mig stark.

