Notering: En perfekt fredag

Det var en lång dag i går. Jobbade till strax innan kl fem. Åkte till stan och mötte upp C. Emot mina principer gick vi till Gamleport. Öl och gott att äta. Det var över förväntad. Gick vidare till Jasså för en öl ( som blev två eller tre ) med H & N. Hade inte träffat dom på nästan ett år så det var riktigt skoj att ses. Jag gav förslaget att ses på fredag för att käka och ta någon öl.

Sen blev det Volbeat konsert. Den var grym. Önskar jag kunde vara i Sthlm i kväll och lyssna på dom. 

Halsen gör ont. Har nästan ingen röst. Pratade med mamma tidigare i dag och hon skrattade åt mig. Förstår henne. Det kommer mest ett pipande ljud när jag försöker prata. Jobbigt att vara tyst hela tiden men måste vila halsen. Hostar och känner en stor knöl i halsen. Varken vill eller orkar plugga men måste. 

Det har varit segt dom senaste två veckorna och jag har flera gånger funderat på att hoppa av utbildningen. Det tar väldigt mycket tid och jag känner inte riktigt att jag hinner med allt annat som jag måste göra. Plus att jag inte hinner träna eller umgås med vänner. Är glad och tacksam för allt stöd jag får.

Dags att plugga!

