Notering: Krönikor?

Förstår inte riktigt hur jag har kunnat missat Mia Skäringers blogg, http://blogg.yourlife.nu/avig-maria/. Har lagt till den i RSS läsaren – den ska följas. Har de senaste dagarna också läste lite sporadiskt om Linda Skugge. Jag avundas henne och hennes karriär. Hon skriver en till tre krönikor i veckan. Det skulle jag också kunna tänka mig, iaf en. Mer än så skulle jag till en början inte få ihop. Men även om jag nu lyckades skriva tre krönikor i veckan. Vem skulle läsa dom? 
Visst, min sambo skulle säkert ägna några minuter åt att läsa, bara för att vara snäll.

Kanske skulle börja skriva, lägga upp dom på bloggen och länka dom på facebook? De vore ju en start iaf. Frågan är bara vad? Ska jag skriva om något som intresserar mig eller om något jag vet intresserar andra för att få dom att läsa?

Som vanligt är frågorna många. Ska ta mig en funderare på det.

För dig som missat underbaraclara så kan jag tipsa om hennes underbara blogg – http://www.underbaraclara.nu/

Sov gott! 

