Notering: Färgstarka detaljer

Har spenderat några timmar på att leta inspiration på styleroom.se. En underbar site för dig som älskar inredning eller bara kanske letar inspiration och tips. 

Önskar att vi snart hittar en större lägenhet. Ser fram emot att inreda den från scratch. Vill ha vita väggar och sen inreda med en massa färgstarka detaljer. Vi valde att tacka nej till den lägenheten vi fick ett erbjudande om. Även om vi skulle ha råd med en hyra på 10800:- så känns det osäkert att bo där om det skulle bli tillökning framöver. 

Vill inte att riskera att bli en barnfamilj som räknar dom sista kronorna dagen innan barnbidraget kommer. Visst hade vi kunnat tacka ja, bo där ett tag och sen flytta om det skulle komma en skrutt. Men jag är trött på att flytta. Både jag och C är överrens om att den lägenheten vi flyttar till måste kännas rätt då vi tänker bo in oss där och inte flytta på ett tag framöver.

Allt surfande i kväll ha lett till att jag hittat många saker som jag tänker lägger till på min önskelista.

Här nedan är en av dom. Behöver verkligen få ordning på alla mina smycken och den här är både snygg och praktisk. Den finns både i vitt och svart. Färgvalet är dock svårt.

 

Bilden lånad från http://www.tingshop.com/blog/pip-pip-nytt-smyckestrade-med-avlaggningsbricka/

