Notering: Årets första inlägg

Började detta år med en rejäl fökylning. Vaknade med feber på nyårsdagen och var sängliggandes i en vecka. Har den senaste tiden varken haft tid eller lust att blogga. Är imponerad av de som gör flera inlägg om dagen. Hur hinner dom? 

Jag vill blogg oftare och det ska jag försöka göra under 2011. Har inte gett mig själv några nyårslöften. Dock har jag väldigt många tankar, förhoppningar och funderingar om det nya året.

2011 ska jag:

  • Springa Vårruset och Göteborgsvarvet
  • Skriva klart mitt bokmanus
  • Skissa vidare på min affärsidé
  • Besöka Italien för första gången
  • Flytta till en större lägenhet
  • Träna regelbundet och minst tre dagar i veckan
  • Fira att jag bott i Göteborg i fem år
  • Köpa fler par skor än 2010
  • Börja spela golf
