Notering: Är det fel att älska sig själv?

Livet är toppen. Inte bara för att det fredag. Känns som jag den senaste tiden alltid har ett leende på läpparna. Vet att det klär mig och jag gillar det! 🙂 Det finns en himla massa anledningar till det.

Mina kollegor är underbar. Man kan inte annat än vara glad på jobbet. Det är verkligen en speciell eller rättare sagt sjuk humor vissa dagar och jag gillar den skarpt. Det är imponerande att man lyckats hitta en sådan blandning av personligheter 🙂 Tror inte att någon annan har så bra kollegor som jag.

Just nu älskar jag livet. Det är underbart. Inte bara för att mina kollegor är toppen 🙂 utan allt känns bättre än någonsin.

Tränar mellan tre och fyra gånger i veckan, håller en bra kost och stressar mindre. Tror att 2011 kommer att bli ett riktig bra år. Jag har en underbar sambo som gör mig till världens lyckligaste. Inte nog med att jag älskar honom, jag älskar mig själv mer än någonsin. Vet att det finns dom som stör sig när man har bra självförtroende. Men vad är problemet? Älska sig själv borde väl alla göra?

Någon som är negativt är att vågen inte visar någon direkt skillnad mot för en månad sedan. Flera personer har under veckan påmint mig om att jag måste mäta mig och faktiskt inte bry mig om vad vågen visar. Känner iaf att jag blivit tightare. Haha, kan ju tolkas på olika sätt.

Nu äger jag tyvärr inget måttband och tumstock fungerar liksom inte lika bra 🙂 Men visst har dom rätt. Muskler väger så det är bättre att komplettera med mätning. Ska försöka införskaffa ett måttband under helgen.

Nu blir det laxpasta och Due Date. Har höga förväntningar på filmen efter som en av mina favoritskådisar är med nämligen Zach Galifianakis.

