Bild: Redan torsdag. Veckan har gått fort. Upptäckte tidigare i veckan att man nu både ser och känn

Redan torsdag. Veckan har gått fort. Upptäckte tidigare i veckan att man nu både ser och känner när jag spänner mina biceps Och triceps. 🙂 Ok, nu snackar vi inga Jessica Parker eller Madonna armar. Men det är roligt att se resultat av träningen. Hej då gäddhäng! Börjar bli tightare och har minskat i omfång på flera ställen på kroppen. Vet att flera stör sig på att jag skriver om min träning, min kost, ja helt enkelt mitt liv. Men vad är problemet? Jag är sjukt stolt över mig själv och mår bättre än någonsin. Det är tack vare flera av mina nära och kära, och givetvis ett jävlar anamma som jag orkar hålla i gång med träningen. Så är du missnöjd, gör något åt det och var också glad för andra som lyckas.

