Notering: System overload

Jag har så mycket jag vill skriva. Vet inte vart jag ska börja. Det har varit en väldigt bra dag. Torsdag, snart helg. Underbart. Våren börjar komma till Göteborg. Jag ler, är lycklig och mår verkligen toppen. 

Har snart gjort min andra vecka på nya uppdraget. Helt sjukt vad det går fort. Det är fortfarande en hel del “korvstoppning”.  Det känns som om min CPU går i taket. Alldeles för många processer i gång samtidigt. För er som inte vet vad en CPU är – googla. =) 

Känner tyvärr inte av gårdagens spinning så pass mycket som jag hade hoppats. 

I kväll träffade jag “min” PT för första gången. Nervöst, ja ni kan ju tänka er själva =) Började med att fylla i en hälsodeklaration – om jag äter medicin, sjukdomar etc.

Mätte midja och höft. Gjorde en calipermätning. Där man mäter kroppsfett. H mätte mig på tre punkter på kroppen. Jag ligger inte så dåligt till men det finns en del att jobba bort.

Gjorde en hel del annat också. Som att sätta upp mål med träningen. Känner mig väldigt nöjd. Men framför allt väldigt motiverad och målinriktad. Konstigt att en person man aldrig träffat tidigare, kan påverka en så mycket. Jag kommer att ge allt nu. Jag tävlar inte mot någon och gör detta enbart för min egen skull. Men självklart vill jag ju visa honom och alla andra att jag kan bli starkare och bättre. 

