Notering: Formula 10.0.6

Hade en fantastiskt rolig kväll i går. Matilda och RoseMarie var här. Det mumsades grönsaker med dipp, pratades och skrattades en hel del. Haha, ler när jag tänker tillbaka på de samtalämnen vi hade. 

Hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi kan ha nästa tjejkväll. 

Snart måndag och ny vecka. Det händer en hel del saker under kommande vecka. Förutom att jobba mån-fre ska jag hinna med minst fyra träningspass. I morgon efter jobbet ska jag för andra gången träffa Henrik, min PT. Spännande! Ser verkligen fram emot det. Har ingen aning om vad vi ska gå igenom men jag tror att det kommer att kännas i min kropp på tisdag. 

Ska avsluta den här underbara helgen med ansiktsmask och hårinpackning. Använder en ansiktsmask från FORMULA 10.0.6. Det är helt ok med tanke på det billiga priset. 

