Notering: Fantastiskt och svettigt

Pass nr 2 med PT.

Började med 30 minuters cyklande i intervaller för att uppnå maxpulsen. Genomsvettig forsatte jag med styrketräning. Bl a latsdrag och handledscurl med rep. Efter styrketärningen när jag kände mig darrig och helt slut, då var det dags för plankan. Ni förstår nog själva hur jag känner mig eller rättare sagt kommer att känna mig i morgon. 

Stryker morgondagens träningspass eftersom kroppen har fått ge allt i dag. Är det bra väder blir det iaf en promenad.

Även fast det var ett av det jobbigaste träningspassen jag någonsin gjort så känns det extremt skönt nu efteråt. Jag blev imponerad av mig själv. Jag fixade det! Så j*vla bra. 

Trots att kroppen känns helt slut så ler jag. En fantastisk känsla! 🙂

Tack Henrik! Du börjar redan få mig att tro på mig själv och inse att jag orkar mer än jag tror. 

