Notering: En torsdag med solsken

Det sista jag tänkte på innan jag somnade i går, var den träningsvärk jag förväntade mig att vakna upp med.
Visst känns det i kroppen men inte så mycket som jag hade förväntat mig. Tror dock att det kommer senare under dagen eller i morgon. Kommer knappast att slippa den. Försov mig eller rättare sagt snoozade för länge i morse. Är på väg till jobbet först nu.

Solen skiner. Jag ler. Sen kommer tanken på Göteborgsvarvet och mitt leende försvinner sakta. Tror det är cirka 55 dagar dit. Jag är inte alls i form. Försöker intala mig att inget är omöjligt 🙂

Torsdag i dag. Egentligen träning men efter gårdagens rejäla pass funderar jag på att vila i dag. Tror dock att jag ska försöka springa några km.
I dag är det två veckor tills vi åker till Dalarna. Längtar! Har registrerat mig på klubbsverige.se så jag kan träna på ett gym i Ludvika. Tänker inte skippa träningen de fyra dagarna vi är borta.

Närmar mig Volvo Torslanda. Dags för en ny dag med nya utmaningar.

Smiles are free! 🙂

