Bild: Vet inte alls vart jag ska börja. Som vanligt är jag som en duracell kanin när jag komme

Vet inte alls vart jag ska börja. Som vanligt är jag som en duracell kanin när jag kommer hem från träningen. Nu menar jag inte rosa och luddig 🙂 Utan mer så full av energi att jag inte kan stå stilla. 


Pass nr 3 med PT är avklarat. I dag var det fokus på benen. Var inte alls lika nervös i dag. Dels för att jag lärt känna honom lite och för att benen tillhör en av de starkare delarna på min kropp. Kom till gymmet med ett leende på läpparna och full av motivation. Fast min PT skulle nog mer kalla det jävlar anamma. För det har jag enligt honom 🙂

Började med att köra roddmaskin. Intervaller – 300 m på 1,20 min, vila 1 min osv. Detta gjordes sju gånger. Du som inte tycker att det låter speciellt jobbigt. Testa först innan du avgör det. 

Tänkte inte sitta här och rada upp alla övningar jag gjorde. Det känns extremt tråkigt. Kan bara konstatera att jag väldigt stolt över mig själv då jag bl a orkade mycket mer än jag trodde i benpress. 80 kg 15 rep 3 set.  

Nu är den stora frågan: Kommer jag att kunna gå i övermorgon? =)

