Notering: Tisdagar suger

Kroppen värker -gårdagens pass börjar kännas. Sweet! Dagen har gått sakta och varit fruktansvärt seg. Gillar inte tisdagar. Lunchen var trevlig. Träffade en fd kollega.

Saknar mitt gamla team!

Ser fram emot morgondagens träning. Eftersom det är tisdag så vilar jag från träningen. Men det gör mig rastlös. Jag trivs på gymmet. Det känns konstigt de dagar jag inte är där. 

Men min kropp behöver vila och återhämta sig. Det är extremt viktigt. I morgon kommer det att bli riktigt hård träning. Berättar mer om det i morgon =)

I går gav min PT mig feedback på min kost. För er som inte vet det så, skrev jag under nästan en veckas tid ner allt jag åt och drack, När, var, mängd och varför. Det fick jag då feedback på i går. Han tycker att jag äter väldigt regelbundet och att det hela ser väldigt bra ut. Förutom två saker. 1. Jag dricker väldigt mycket kaffe. 2. Jag måste äta bättre luncher.

I dag har jag inte druckit en enda kopp kaffe. Tillskillnad från ja, typ sex st eller något. Det är väldigt olika från dag till dag. Men i bland har jag väl hunnit med mellan 2-4 koppar innan lunch. Inte så mycket enligt mig 🙂  

Tisdagar suger, fler lunchlådor behöver göras med mindre koffein i kroppen.  

