Notering: Kvalité

Inget kaffe på hela dagen. Känner inte ens något sug efter det. 

Körde ett monsterpass på gymmet i kväll. 

Först 25 min backintervall/mjölksyreträning på löpband och 30 min cirkelträning. Sen en timmes vila och därefter 60 min spinning. Trodde att jag skulle dö under cirkelträningen. Saknade roddmaskinen som jag tidigare i veckan hatade. Men jag överlevde även detta. Det ska vara jobbigt under tiden för att sedan kännas fantastiskt skönt efter att man utmanat sig själv. 

Brukar vanligtvis träna på torsdagar men med tanke på dagens monsterpass kommer jag att köra vilodag i morgon. Jag är ute efter kvalité inte kvantitet. 

Morgondagens lunchlåda är förberedd. Guldstjärna till mig =) Nu gäller det bara att komma ihåg att ta med den. 

I morgon är det en vecka kvar innan det bär av till Dalarna. Längtar! Ska bli så skönt att komma “hem”. 

Nu ropar sängen på mig. Sov gott mina vänner.

