Notering: Fokus på att överleva

Skulle gärna ägna kvällen åt att dricka några goda öl i trevligt sällskap. Men med bara en vecka kvar till varvet blir det ingen alkohol. Är inne på min tredje månad utan alkohol.
Skulle kunna vara i bättre form. Borde sprungit mera. Tänker dock inte känna någon stress. Det finns säkert flera som knappt tränat alls så sämst är jag nog inte =)

Mitt fokus kommer att ligga på att ta mig runt banan utan att dö. Sen om jag får en bra tid är det givetvis ännu roligare. Oavsett kommer jag att vara väldigt stolt och fira efteråt.

I går ägnade jag kvällen åt att skissa på gränssnittet till en site åt en cupcake älskande vän. I kväll blir det istället att skissa på några trycksaker – en av mina affärsidéer.

Men först ska jag skriva rent min lista med idéer. Strukturera och prioritera. Måste även göra en site åt mig själv – i marknadsföringssyfte. Mycket nu.
Ja men jag älskar att ha många bollar i luften.

I bland älskar jag penna och papper men känner nu att jag behöver en app till mobilen så jag kan synka alla mina idéer med datorn.
Det lutar nog åt att det blir Evernote.

Dags att kliva på spårvagnen och än en gång förundras över andras beteenden =)

