Notering: Nödproviant

Jag är verkligen ingen storkonsument av godis. Men jag brukar alltid se till att ha något i väskan. Tuggummi, en tablettask eller en lite bit mörk choklad. Jag känner mig så pass väl så jag vet att det kan komma till användning =)
Det kan vara en motgång, något som gör mig frustrerad och då kan det botas med lite socker.
Typ som för en stund sen när jag kommer hem och upptäcker att jag inte har hemnycklarna med mig.
Sätter mig på huk, plockar ur allt i väskan (vilket kan vara en del saker) känner att jag blir mer och mer irriterad. Blodsockret är i botten och PMS på det är inte den bästa kombon =) Då är det perfekt med en liten bit choklad. Vill dock inte veta vad grannen tänkte när hon såg mig sittandes på huk, alla saker från väskan på golvet och jag stoppar in choklad i munnen =)

