Notering: Det närmar sig

Om sju timmar har starten gått. Under veckan har jag fått enormt mycket tips inför loppet. Har lagt det viktigaste på minnet och någonstans inom mig börjat lägga upp en liten plan. De första 5 km kommer jag att ta det väldigt lugnt. Dels för att jag är lite rädd att mitt knä ska börja krångla och för att det kommer att vara väldigt trångt de första kilometrarna och det är ingen idé att lägga energi på att tränga sig förbi folk.

Har ätit en ordentlig grötfrukost och börjat dricka vatten. Det har varit en del frågetecken om lunchen men nu tror jag att jag bestämt mig för vad det blir.

Jag har fjärilar i magen. Men det kommer att bli en enorm upplevelse. 

Det är väldigt många som stöttat och motiverat mig inför loppet. Helt fantastiskt att få ett sånt stöd. Det betyder mycket. 

Ett stort tack till alla som peppat mig. Ni tror på mig och i dag är det dags att jag också tror på mig själv. 

När jag känner mig trött så har jag mer att ge. Jag är stark och detta kommer jag att fixa. Det gäller bara att ha rätt inställning. 

