Notering: Stronger then ever

Har haft en lugn och skön dag. Var till Glam & Shine, träffade Sarah och har nu sjukt snygga naglar igen.

Sen blev den en timmes hård träning. Svettades mycket mer än vanligt och jag misstänker att det kan bero på några av de tabletter som jag sen en vecka tillbaka äter tre gånger om dagen. I dag märkte jag hur stark jag faktiskt blivit. Känner mig förbannat stolt och ser fram emot morgondagens träningsvärk.

Lyxade till det i dag. Käkade på Max. Det självklara valet blev en Low Carb burgare med sallad istället för pommes och vatten att dricka. Väldigt gott! 

Är inne på vecka 2 med LCHF och det känns fortfarande helt ok. Har minskat 1 kg på en vecka och det är jag nöjd med.  

Läser en hel del bloggar och vågar nog inte ens tänka på hur många som ligger i min RSS läsare. Kan tipsa om en av de senaste som jag börjat följa: http://fitnessguru.se/gym-elof. 

Han skriver rakt på sak – inga krusiduller. Jag vill äta gott och må bra. Träna stenhårt och samtidigt kunna ha ett helt “vanligt” socialt liv utan att behöva krångla till nånting. Kan inget annat än instämma. Killen är från Götet och vi har två gemensamma vänner på facebook – världen är liten 🙂 

Nu ska jag göra ostchips med jalapenos och sen slappa i soffan. 

