Bild: Lovade mig själv att jag skulle unna mig något då jag (trots en dålig tid) genomförde Göteb

Lovade mig själv att jag skulle unna mig något då jag (trots en dålig tid) genomförde Göteborgsvarvet. Nu tror jag att jag hittat vad. Vill verkligen ha det här snygga linnet från Better Bodies. Jag kan inte köpa vilket träningslinne som helst. Har alltid svårt att hitta ett som jag verkligen blir nöjd med. Det får inte vara för långt, för kort, för fladdrigt eller för tight. Ja jag vill känna mig bekväm i det och det är inte det lättaste att hitta ett.

Nike har länge tillhört ett av de märken som jag helst köper när det kommer till träningsbyxor. Dock är mitt senaste par av märket Under Armour och bättre byxor har jag aldrig haft. När det gäller linnen så är mitt favoritlinne från Reebok. Det uppfyller alla mina krav och det sitter eller rättare sagt satt perfekt.

Jag vägde några kilo mer när jag köpte det så i dag sitter det inte perfekt men det tillhör fortfarande ett av mina favoritplagg.

I alla fall så jag ska överväga det här linnet från Better Body. Ska kolla om det säljs i stan så jag kan prova det, innan jag beställer det på nätet. Har en känsla av att det antagligen finns till ett bättre pris på nätet.

Bilden är lånad från http://se.betterbodies.se/womens/tanks/deep-v-singlet-black-aqua/ 

