Bild: Jag har inte tränat sen i söndags. Både mån och tis kände jag mig helt matt när jag kom hem

Jag har inte tränat sen i söndags. Både mån och tis kände jag mig helt matt när jag kom hem efter jobbet och orkade inte träna. I går kväll var jag så trött att jag somnade redan vid halv åtta.
Fattar inte varför jag är så trött och matt. Lusten och vilja att träna finns men jag är så trött. Jag håller samma kost och dricker till och med mer vatten nu när det är så varmt.
Det känns inte alls bra och ångesten börjar komma. Snart tre dagar utan träning. Känner mig ofräsch.
Min hjärna går på högvarv just nu kanske därför jag inte har ork till att träna? Mycket på jobbet. Planering inför den kommande helgen som ska spenderas med 11 vänner i Sjötorp och Semesterplanering på det. Så det är fullt upp.
Som vanligt skriver jag To Do listor. Ett fantastiskt sätt att strukturera sitt liv och effektivisera sin vardag till 100 %.
Tack Dick och McDonalds som för en himla massa år sen fick mig att förstå nyttan av det.
Kanske inte så konstigt att jag känner mig trött när min vardag oftast går i 110.
Det blir nog ingen träning i kväll heller. Vi får en middagsgäst. Och det blir nog väldigt trevligt.

