Bild: Regnet fortsätter att ösa ner och stundtals åskar det. Hoppet och lusten att springa Midnatts

Regnet fortsätter att ösa ner och stundtals åskar det. Hoppet och lusten att springa Midnattsloppet om några timmar är nästan borta. Känner mer för att spendera kvällen i soffan och kolla på en film.

Brödet jag bakade blev mycket bättre denna gången. Gjorde “frallorna” lite större så det blev fem st istället för sex st.

Har gjort en cole slaw och nu ska jag slänga ihop en vitlökssås. Båda två behöver göras ett tag innan de ska ätas så att smaken hinner sätta sig. I kväll blir det LCHF burgare. Jag använde ekologisk vitkål och morötter till min cole slaw. I dag var jag extra duktig och gjorde majonäs isället för att använda mig av en köpt. Allt för att undvika onödiga tillsatser.

