Upp som en sol och ner som en pannkaka

I går kände jag mig på topp – både fysiskt och psykiskt. I dag är jag väldigt trött i huvudet och skippade faktiskt träningen i kväll. Dagens utbildning på jobbet gick väldigt bra och jag känner mig stolt över att jag faktiskt fattar det mesta. Ingen idé att gå in på vad det är för utbildning. Förlåt, men majoriteten av er som läser det här skulle ändå bara se ut som ett frågetecken 🙂

Direkt jag stämplade ut kände jag nästan hur mitt leende försvann. Min hjärna stämplade ut och började tänka på allt utanför kontorsbyggnaden. Jag har alldeles för många personer i min omgivning som stjäl energi ifrån mig. Inte alls bra. Men så är det när man försöker hjälpa andra och samlar deras problem på hög istället för att lösa sina egna.

Saknar aptit! Till middag blev det en dl hallon med lite grädde samt en espresso. LCHF, visst. Men alldeles för lite mat.

Mina egna problem är i och för sig inte så allvarliga och inte så många. Det handlar mest om vad jag ska bjuda på i helgen då några nära och kära kommer för att fira min födelsedag.

Gräddtårta eller inte? Ilandsproblem? 🙂

Kommentera

