Det blev en flicka…

20120119-000145.jpg

… 52 cm och cirka 3200 gr. En söt flicka som fick namnet Anna.

I dag är det 30 år sedan den flickan kom till världen och jag är minst lika söt i dag som jag var då. 113 cm längre och något tyngre känner jag mig inte en dag äldre än 25.

Är lika bestämd som jag var då och får (nästan) alltid min vilja igenom. Har jag bestämt mig för något så är det så. Livet har inte alltid varit en dans på rosor men jag har haft det mycket lättare än det flesta. Skoltiden var aldrig varken tråkig eller jobbig. Jag har aldrig varit arbetssökande eller sjuk en längre tid. Vet inte ens hur man går till väga för att kontakta försäkringskassan.

Jag har flera mål i mitt liv. Helt ärligt så finns det en lista och sakta men säkert betas dom av.

Har oroat mig lite för den här dagen. Det som skrämmer mig mest är det få rynkor som börjat visa sig. Men jag tänker inte lägga energi på att oroa mig över dom. Det finns ju alltid Restylane. Vet inte hur många i min omgivning som frågat hur det känns att snart fylla 30. Det känns inte alls. Eller jo det är klart det känns – lite som julafton. För en person som älskar att få uppmärksamhet och att stå i centrum är det klart att man älskar att fylla år 🙂

Det är ju trots allt min dag!

Kommentera

