Underbar helg

Helgen har gått fort. Alldeles för fort. Gårdagen var lyckad. En mycket bra dag. Jag och världens bästa Karlsson besökte den mycket smakfullt inreda tatueringsstudion True Heart Tattoo och Herr Byman.
Vänster vrist har prytts med en text och tre stjärnor. Jag är numera 20 stjärnig 🙂
Efter gaddningen blev det lunch med paketöppning. Tusen tack för de fantastiskt fina glasen.
Eftermiddagen spenderades på gymmet tillsammans med brorsans tjej och efter det bjöds det på fläskfile till middag hos föräldrarna.
Sen bar det av till Andreas för några groggar innan utgång.
Jag sprang på många bekanta under kvällen – mycket trevligt!
Jag säger tack till er som bidrog till en trevlig kväll. Känner mig inte en dag äldre än typ 26 🙂
Klockan blev sent eller rättare sagt tidigt. Vid kl 6 blev det en taxi hem till föräldrarna och några tim sömn. Seg och med ett hår som luktar allt annat än fräscht efter gårdagens äventyr sitter jag nu på tåget tillbaka till Götet. Det blev många skratt i går och nya minnen för livet. Vissa personer funkar man bara så bra med. Tack Hanna. Tack Andreas. Längtar tills vi ses igen!

Kommentera

