”Strong is the New Skinny”

Veckans träning har hittills bestått av intervaller på löpband, 90 min spinning samt 50 min RPM.
Jobbiga och svettiga pass. Tanken var att köra 45 min spinning i kväll men jag avbokade passet.
Kroppen behövde en vilodag och jag hade även en del ärenden jag behövde hinna med innan morgondagen när jag åker till Dalarna – igen.

På lördag blir det ett pass på gymmet med brorsan så jag kommer ändå att få ihop fyra riktigt bra pass denna veckan.

Har påbörjat nästa veckas träningsplanering. Det kommer att se ut ungefär så här:

Mån Cykel 30 min + Core 30 min
Tis Vilodag
Ons Första träningspasset med PT Emil
Tors Cykel 60 min Activio (om jag överlever onsdagens pass med Emil) 🙂

Fre – Sön är ännu inte helt spikat. Vi får se vad som händer.

Tatueringen kliar så jag snart blir vansinnig. Men det är väl bara att härda ut. Trots att jag shoppade en hel del träningskläder på mellandagsrean har jag inte tillräckligt. Jag behöver både fler linnen och byxor.

Hittade ett linne på fitnessguru.se. Det är vitt och har texten .
Riktigt nice. Det säljs i storleken S/M och ”passar dig som är atletiskt byggd och väger mellan 50-69 kg.” Jag är inte atletiskt byggd men jag ligger i alla fall inom den viktklassen. Är tveksam till att jag kan ha det.

Någon som handlat på den siten och vet hur deras kläder är i storleken?

Bilden lånad från http://fitnessguru.se/shop/fitnessguru-linne-stns-vit 

Kommentera

