En doft av Makassar Ebony & Peach

Lägenheten luktar Makassar Ebony & Peach. En ljuvlig doft. Innan jul köpte jag mitt första ljus från Voluspa på NK. Förra vecka när jag var på Åhlens upptäckte jag att det även säljs där och jag kunde inte låta bli att köpa ett till. Köpte samma doft men denna gången ett ljus med tre vekar och lite kortare brinntid. Ljusets brinntid är cirka 80 timmar.  När ljuset inte används så är det med locket på en mycket snygg dekoration på soffbordet.

Ljuset kostar runt 300:- och  säljs även på http://www.meinto.se/p-22235-doftljus-makassar-ebony-peach.

 

Kommentera

