Ny favoritkille

Redan söndag. Vad hände med helgen? Den har gått alldeles för fort. Gårdagens schema var fullspäckat. Började dagen med ett gympass tillsammans med brorsan och hans tjej. Armarna fick jobba och det känns i dag. Gött!
Sen Lunch med Karin, Fredrik och lille Isaac. Isaac är världens sötaste, gladaste och charmigaste lilla kille. Önskar vi bodde närmare så vi kunde ses lite oftare.
Eftermiddagen/kvällen spenderades med familjen. Jag och Malin firades. Paket öppnades. Jag fick ett bestick set i norsk design. Lovely! Min fantastiska mamma hade fixat buffé. Sen spelades det sällskapsspel, skrattades och jag mådde bra av att vara med familjen. Senare på kvällen blev det bad i bubbelpool. Några av oss sprang ut och rullade oss i snön och sen hoppade vi ner i poolen igen 🙂
Söndag och på väg tillbaka till Götet. Saknar redan Dalarna och det dröjer nog inte länge innan jag åker ”hem” igen.
Kramar till er alla. Speciellt till min nya favoritkille Isaac.

20120205-133320.jpg

One thought on “Ny favoritkille

Kommentera

