Dags att stå på egna ben

Tiden går fort när man har skoj. Precis vad som hände nu i kväll. Det var ett riktigt roligt och svettigt träningspass. Precis som jag tycker det ska vara. Kan inte bestämma mig om jag älskar eller hatar Burpees. Det är skoj, men ändå inte.

Kände mig helt lyrisk när jag fick mina träningsscheman i handen.
Har kört två pass med Emil. Nu ska jag köra ett tag på egen hand och sedan ha uppföljningen med honom.
Jag har ett mål och det kommer knappast att nås om jag ligger på latsidan så nu KÖR vi!

20120229-213146.jpg

Kommentera

