Missnöjd och svettig

Kvällens träningspass gick inte alls som tänkt. Det var fullknôkat på gymmet och jag kände inte riktigt för att köa för att kunna använda en skivstång eller något annat heller för den delen. Jag fick improvisera men det blev ändå ett svettigt pass. Jag spenderade majoritet av passet i stretchrummet. Man kan göra mycket med några hantlar och sin egna kroppvikt. Även om det nu inte blev det passet jag tänkt så gav jag allt och svettades rejält. Avslutade det hela med 3 km lätt jogging.

Det är fortfarande ett steg närmare mitt mål.

Annars har det varit en bra måndag. Har underbara kollegor som får mig att skratta och må bra. Fantastiskt!

I morgon är en annan dag och då ska jag banne mig få till ett riktigt pass.

Kommentera

