Orkeslös zombie

Sen jag körde i gång med träningsschema á la Emil så har jag sett till att få 7-8 tim sömn varje natt. Något som inte tillhört vanligheten. Men sömnen är minst lika viktig som träningen. Tidigare så har jag sovit cirka 5 tim per natt. I natt var första gången på två veckor som jag fått mindre än sju timmars sömn och jag har känt mig som en zombie hela dagen. Efter jobbet kände jag för att träna men kroppen saknade ork. Vanligtvis brukar jag åka direkt till gymmet efter jobbet. Men i dag valde jag att åka hem innan. Käkade och slappade sen i nästan två timmar. Orken kom tillbaka och jag begav mig till gymmet för att svettas.
Svetten rann och jag kände mig väldigt stark.

Crosstrainer 20 minuter
Trappmaskin 10 minuter

Pullover med hantel 7 kg 15 reps 3 set
Knäböj 16 kg 15 reps 3 set
Plankan 40 sekunder 3 set

Flyes med hantlar 3 kg 12 reps 1 set,  4 kg 10 reps 2 set
Höftpress 15 reps 3 set
Liggande knädrag 15 reps 3 set

Crosstrainer 10 minuter

French press 3 kg 12 reps 3 set
Lunches Hantel 3 kg 10 reps 3 set
Crunches 20 reps 3 set

Veckans första pass är avklarat! Gôtt!

 

Kommentera

