Boobisarnas nya favorit

I helgen shoppade jag lite. Det blev en hel del underkläder från CHANGE. Ett av inköpen blev en Sport BH. Den invigdes i kväll och jag måste säga att jag nog aldrig varit nöjdare. Boobisarna höll sig på plats hela passet och det kändes även som om jag fick en bättre hållning. Den kostar en femhundring och den är värd varenda krona.
Den går att köpa på http://shop1.change.com/se/bh/sport-bh/648/

One thought on “Boobisarnas nya favorit

  1. Jag köpte en på Ica. :s För att jag har en ansträngd budget för tillfället. Men den var bättre än man trodde! När jag har den på mig så släpper faktiskt ryggvärken. Har väll med avlastning och hållning att göra.

Kommentera

