Förblir jag en tjockis?

Hela mitt jävla liv har jag kämpat för att inte vara en tjockis. När kommer den dagen när jag tänker positiva tankar när jag ser min spegelbild?
Jag kämpar, svettas och ger allt på träningen. Jag känner mig piggare, gladare och starkare men den där förbannade spegelbilden är fortfarande lika fet. Frustrerande!

I kväll ska jag träffa PT Emil. Jag behöver få lite andra övningar, en spark i röven och en del pepp.

Första månaden av min utmaning är snart över. Dags att lägga i en högre växel.

One thought on “Förblir jag en tjockis?

  1. Du är fin!! Det har du alltid varit. Fast jag vet att du struntar i att jag säger så. 🙂 Man har ju alltid en skev bild av sig själv. Du är svinduktig som kämpar på gymmet. Brukar tänka på dig när jag själv är där. Btw, inte ett GRAM har jag tappat sen jag började gymma. Tack för den liksom! Tycker om dig oavsett om du tränar som en tok eller inte.

Kommentera

