Jakten på 70E del 1

Innan träningen åkte jag till Allum i hopp om att köpa en bikini inför helgens SPA vistelse.
Efter att ha besökt de flesta butiker kunde jag konstatera att det var lättare sagt än gjort att hitta något.
Vissa bikiniöverdelar har storlekar som 38,40,42 osv. En sån vill jag inte ha. Antingen är överdelen för stor eller för liten. När jag äntligen hittade en bikiniöverdel med vanlig BH storlek fanns så klart inte min storlek. Hur svårt ska det vara att hitta en bikiniöverdel i 70E? Jag kan ju inte vara ensam om den storleken?
Visst jag kan gå till Change eller Twilfit. Men eftersom bikini är ett plagg jag nästan aldrig använder vill jag inte lägga så mycket pengar på den.

I morgon eftermiddag blir det ett träningspass med Emil och efter det fortsätter jakten på 70E.

20120329-221533.jpg

Kommentera

