Livrädd

Kollegorna hostar och snorar en hel del. Jag är livrädd att bli sjuk. Har huvudvärk och i kväll efter träningen har jag nyst massor. Vill inte bli sjuk. Påbörjade för några dagar sen en ny kur med Kan-jang. Nu i kväll har det blivit te med ingefära och nu har jag bäddat ner mig. Täcke, en tjock filt och mössa för att hålla värmen 🙂
Nojjig? Ja kanske. Men jag gör allt för att hålla mig frisk.

Kvällens träning gick bra. Ökade till 30 kg i Sumomarklyft med hantel och även en liten ökning i hantelpress.

20120405-223322.jpg

Min nya kompis

Kommentera

