Step by step

Helgen har gått alldeles för fort. Börjar känna ett behov av semester. Sprang på en vän på gymmet i dag. Sist vi sågs var nog på en Kent konsert för två år sen. Han var sig lik och inte en dag över 25 🙂 P tipsade om en blogg och nu vill jag tipsa er om den http://justdoit.shapemeup.se/

Jag har lagt till den i min RSS läsare och kommer att hämta inspiration och motivation därifrån.
Dagens pass på gymmet innehöll lite gott och blandat eftersom söndagen är den dagen i veckan då jag inte har någon speciell träning inplanerad.
Det blev bl a latsdrag. En övning jag börjar gilla mer och mer.
I kväll kände jag att jag behövde rensa tankarna så det blev en joggingrunda med en hel del spring i trappor.
Något jag tycker är riktigt roligt.

20120415-214204.jpg

Kommentera

