I’m back

Jag mår bättre och har jobbat i dag och det roligaste och viktigaste – Jag har tränat! Flera av mina kollegor var på mig och tjatade hål i huvudet att jag inte ska träna på några dagar och om jag tränar skall jag ta det lugnt. Jag körde ett lugnt pass precis som jag lovat kollegorna, sen har vi väl alla säkert olika definition av ordet lugnt.

Det kändes gött att vara tillbaka på gymmet. Inte bara det att träna och svettas utan hela atmosfären. Jag trivs verkligen i den miljön. Jag skulle lätt kunna jobba på ett gym, fatta hur skönt det hade varit att gå runt i bekväma kläder och skor hela dagarna. Ibland skulle det vara skönt med ett miljöombyte. Det är nog allt annat än bra att sitta framför en dator minst 8 tim om dagen.

Sen jag kom i gång ordentligt med träningen så har jag blivit mer rastlöst. Jag har svårt att sitta stilla längre stunder och känner mig typ som en duracellkanin, nej inte rosa utan mer full av energi så att jag inte kan eller vill sitta stilla.

I dag kom min beställning från CDON, som jag nog inte bloggat om kom jag på nu. Men i alla fall, jag hoppas på dåligt väder i helgen så med gott samvete kan kolla på ROCKY. Jag älskar dom filmerna och äntligen fick jag tummen ur och beställde boxen med alla filmerna.

Vet inte om jag tipsat er tidigare om inte så kan jag rekommendera den här bloggen – http://fitnessguru.se/energetica
Den är läsvärd och just nu en av mina större inspirationskällor.

Nu ska jag planera helgens kost och skriva inköpslista.

Take care.

Kommentera

