Unika personligheter

Söndag. Regn. Har ätit frukost – Espresso, Ägg och Kvarg med en tsk jordnötssmör.
Skummar igenom di.se och gp.se för att se om det hänt något i världen.

I går spenderades kvällen tillsammans med några kollegor hemma hos en av dom. Som alltid var maten fantastiskt god och efter en tre rätters var alla allt annat än hungriga. Det var en trevlig kväll med allsång och många skratt.

Saker som man själv ser som ganska självklara är det inte alltid för andra. En kollega har aldrig varit i Sthlm, en annan har aldrig smakat jordnötssmör och en tredje vet inte vilka Nationalteatern är… ja nu kanske du undrar vad det är för filurer jag umgås med. Jag tänker inte ljuga och säga att dom är normala, för det är dom inte. Alla har dom en speciell personlighet. De är inte bara mina kollegor. De är mina vänner också. Fantastiska sådana. Tack för att ni är dom ni är och lyser upp min vardag.

 

Kommentera

