Stumma ben

Knäböj i förrgår. Löprunda i går. Kanske inte den bästa planeringen. I morse kom jag knappt ur sängen. Och jag är ändå inte den som slarvar med stretchningen. Har tyckt synd om mig själv i dag men också njutit av träningsvärken. Gött är det.
I kväll blev det ännu ett pass utomhus.
Upphopp, dips, utfall, plankan, armhävningar och jägarvilan var några av passets gobitar.
Benen brände skönt under hela passet och pulsen var på topp.
Blir spännande att se hur och om jag kommer ur sängen i morgon.
Kommer säkert att vara hungrigare än vanligt i morgon bitti.
Kl 9 ska jag vara hos företagshälsovården och ta prover inför kommande hälsoundersökning.
I kallelsen stod det fasta och enbart vatten från kl 22 i dag tills i morgon när jag varit där.
Vilket innebär att det inte blir någon frukost i morgon.

20120424-225209.jpg

Kommentera

