Italiensk komfort

I säkert två veckor har jag sneglat på dessa underbara skor. Har nästan surfat sönder scorett.se

I dag kunde jag inte hålla mig längre. Kortet drogs och ett par loafers i mocka och färgen navy fick följa med hem. 800:-, mycket pengar?
Beror på hur man ser det. Skorna är av märket Novita. Italienarna kan göra skor så det är givetvis kvalité.
Dom passar mina ankfötter perfekt så förutom mina träningsskor är dessa de skönaste jag äger nu.

Ovandel: Mocka
Foder: Skinn
Sula: Gummi

http://www.scorett.se/woman/1092258

Kommentera

