Puls

Slog upp ögonen strax innan kl 8. Trött, seg och kanske inte riktigt på topp. Frukosten har ätits och dags första espresso har druckits. Känner mig piggare men inte helt hundra. På rekommendationer från min vän och kollega Mikael har jag börjat ta min morgonpuls. Den var normal i morse, dvs inte högre än vanligt och då behöver jag nog inte oroa mig för att det är nått skit i kroppen och vågar träna i dag.

Dagens schema är knôkat. Om en stund ska jag träna. Sen ska vi vara barnvakt och samtidigt göra några ärenden. På eftermiddagen bär det av till Hisingen för dop. Det var min lördag det.

Hade velat se hemma premiären för Göteborg Marvels i dag men tyvärr räcker inte tiden till. Får hålla mig uppdaterad via twitter istället.

Håller tummarna för Emil som tävlar i  Tactical strength challenge på Kettlebellcenter i dag.

Dags för lite pwo – sen gymmet.

Kommentera

