Morning has broken

Söndag. Morgonrock på och nybryggd espresso. Av mina rutiner i livet så har min morgon espresso blivit en av det viktigare. Solen skiner och det ser ut att bli en riktigt härlig dag. I dag känner jag för att damma av mitt påbörjade bokmanus och skriva lite. Fick några idéer i går innan jag somnade. De är nedskriva i iphonen så jag inte ska glömma det. Min hjärna känns kreativ i dag. Men denna söndag är redan planerad så manuset för dammas av en annan dag.

Vid kl 11 ska jag möte upp en vän. Träning står på agendan och efter det ska vi käka lunch.

Mina naglar har en fruktansvärd utväxt och jag längtar tills nästa vecka när min nagelteknolog (visst låter det fint) kommer till stan. Jag känner mig allt annat än bekväm när naglarna inte ser bra ut.

Hoppas ni får en bra söndag. Passa på att njuta av det fina vädret.

Kommentera

