Introkurs bokad

Som jag tidigare berättat hämtar jag mycket av min motivation till träningen genom att läsa bloggar. För ett tag sen tipsade jag om Sofi Lindbergs blogg http://sofilindberg.myshowroom.se/.

I dag vill jag tipsa om en annan inspirationskälla nämligen http://gymelof.shapemeup.se/. Läsvärt!

Ett av Emils inlägg förra veckan gjorde att jag fick upp ögonen för Kettlebells Center här i Göteborg. Upptäckte att de håller i en del kurser.

Jag tycker om att testa nya saker och har nu anmält mig till en två timmars intro i Kettlebells. Kursen är om en månad. Spännande!

Kommentera

