Distraherad av DHL

Dagens promenad blev 14 km. Svettigt men riktigt skönt. Jag släppte verkligen alla tankar tills jag mötte en DHL bil. Arbetsskadad? – ja lite. I några minuter tänkte jag på jobbet. Kom på mig själv att jag började gå snabbare. Stannade till, blundade och frågade mig själv vad fan jag höll på med. Lyckades släppa alla tankar om jobbet. Resten av promenaden kände jag mig lycklig och harmonisk och ett tag kunde jag inte sluta le.

I dag är första dagen på en veckan som jag inte gråtit. Det känns väldigt bra. Promenaden gjorde mig gott. Christopher säger att det syns på mig att jag mår bättre i dag. Det är nog en kombination av gårdagens läkarbesök och samtal med chefen och dagens promenad.
Nu när jag vet att det finns en plan för mig så känner jag mig lättad och mindre stressad.

Bilder från dagen.


 

 

Kommentera

