Slut på vilan

Kl 18-19 ska jag köra ett pass Cykel Activio. Sen blir det styrketräning med Anton. Men jag är redan på gymmet. Promenaden hit gick fortare än jag trodde.
Unnar mig en Celsius. En av de få saker jag dricker som innehåller sötningsmedel.
Läser aftonbladets nya bilaga – Laga LCHF.
Jag trivs i den här atmosfären. Den får mig att varva ner.
En av de få gånger jag lyckas att bara vara.

Sportlife makes me feel good 🙂

Har haft vila två dagar i rad då jag inte känt mig ok mentalt.
Nu är det slut på vilan. Känner mig grymt pepp inför träningen.

Svetten ska rinna!
20120528-170345.jpg

Kommentera

