Just i dag är jag stark…

…. Precis som Kenta sjunger.

” Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

Omedvetet har jag varit osocial och även hållit mig borta från socialamedier, borta från både  min och andras bloggar. Dagarna har spenderats i sängen eller soffan. I dag mår jag mycket bättre än på väldigt länge. Jag känner mig lugn inombords och glad… på riktigt. Kanske har tårarna som kommit under veckan hjälpt mig att släppa ut och bearbeta det sista?

Jag tänker inte längre så mycket på saker in the past. Även om jag tar en dag i taget så kan jag ändå se lite längre fram i livet utan att känna mig stressad över att hinna med vissa saker i livet. De tankar jag har på jobbet göra mig inte längre stressad. Jag saknar mina kollegor.

Jag känner mig lycklig och en gnudda harmonisk i kroppen. Christopher, tack för att du finns här och för att du orkar med mig och mitt tjôt.

Kommentera

