Brödbak och örongodis

Uppe med tuppen. Slog upp ögonen vid halv sex tiden. Kände mig ganska utvilad. Drack en espresso. Magen var inte hungrig vilket var tur när det ekade tomt i kylen.
Klockan är bara nio och jag kom precis hem från affären. Kylen är fylld men magen fortfarande inte hungrig. Kan verkligen inte äta när jag inte känner mig hungrig. Hur länge kommer det att fungera att ha det så här?

På dagens agenda står två saker. Brödbakning och ett besök hos psykologen.
Men först tänker jag inta ryggläge i soffan och lyssna igenom några spellistor som en vän snällt delat med sig av.

Bild
 

Kommentera

