Äntligen är…

… min aptit tillbaka. I dag är första dagen på snart en vecka som jag faktiskt äter frukost. Ja och det innebär något mer än bara espresso 🙂

Under dagen behöver ett beslut fattas. När, var och hur vi väljer att fira midsommar. I går dök det upp en inbjudan till landet långt borta. Haha, ja det tar typ en timme med bil dit. Det verkar bli en soft tillställning med en tapper skara mycket trevliga personer. Känns som det kan vara lagom. Men vem vet, jag kanske vaknar upp i morgon bitti och inte orkar vara social över huvudtaget.

Jag trodde inte att jag hade några måsten på min agenda i dag men tyvärr måste jag gå ut. Känner inte riktigt för det.
För några veckor sen beställd jag vin som vi ska ha med oss nästa veckan när vi åker till Sjötorp. Jag hade helt glömt det och i dag är sista dagen att hämta ut det så det är väl bara att hoppa i nått och bege sig ut om en stund.
Just det, sen ska jag försöka hitta ett snyggt nagellack. Är ute efter ett som täcker bra och som har flakes. Min utväxt är hemskt och behöver döljas.

Kommentera

