En sommarkväll med Elle

För första gången på länge var vädergudarna på bra humör och vi kunde sitta ute på balkongen och käka middag. Två timmar senare sitter jag fortfarande kvar här. Nu med en espresso och min MacBook. Solen skiner fortfarande lite men inte lika varmt. Tog på mig en scarf och en kofta. Tänker njuta av kvällen så länge jag kan.

Jag tabbar mellan Elle Interiör och Sköna Hem. Har kommit in i en ny period då jag tänker och läser en del om inredning och design. Letar efter en större tavla eller två mindre med fjärilar. Det finns många men jag är kräsen. Tanken är att ha dom i sovrummet. Färgerna i sovrummet går i jordnära nyanser. Ek, olika toner av beige, vitt och gammelrosa. Har även en del detaljer i färgen turkos. Så nu gäller det bara att hitta några matchande fjärilar.

Tidigare i kväll var vi och grattade Sabine.  Jag – tjejen som helst undviker socker/kolhydrater smakade faktiskt en liten liten liten bit tårta. Fy tusan vad sött det var. Inte äckligt men för sött för mig. Bakverk och sånt är verkligen inte min grej.
Sabine – grattis igen på din dag!


 

Kommentera

