Gårdagen

I går träffade jag ”min” nagelteknolog. Nu är den hemska utväxten borta och naglarna väldigt fina. Det är alltid lika skoj med en timmes skvaller. Vi har känt varandra några år så givetvis har det växt fram en typ av vänskap. Vi ses ju liksom var femte vecka. Oftare än vad jag träffar många av mina andra vänner.

Började läsa en för mig ny bok i går – ”4 timmars arbetsvecka. Konsten att leva mer och jobba mindre ”

En vän gav mig i går kommentaren ” Jävlar vad smal du blivit”. Gissa om jag blev glad. Själv se jag ingen skillnad men är glad att andra ser det 🙂

 

Kommentera

